PodCastle | זירת הפרסום בפודקאסט

פודקאסטרים מפרסמים ☉ מותגים מתפרסמים

איך זה עובד?

אפיון ושיוך לפודקאסט המתאים

אפיון קהל היעד, התחום והתקציב של המותג, ובחירת הפודקאסטים המתאימים ביותר לפרסום שלו, לצורך מקסום התוצאות ויצירת התאמה בין הקהל של הפודקאסט למותג המפרסם.

כתיבת בריף והפקת פרסומת

כתיבת בריף מצד הלקוח המפרסם ולאחריו כתיבת תסריט והפקת פרסומת בלעדית באולפן הקלטות מקצועי, שתושמע בפודקאסטים הנבחרים ותזכה לעשרות אלפי האזנות או יותר.

מעקב וניתוח תוצאות קמפיין

בניית ועיצוב דף נחיתה אישי דרכו יוכלו מאזיני הפודקאסט לרכוש מידע נוסף, להירשם ולבצע רכישות + מעקב מתמיד אחר לידים ורכישות שהגיעו באופן ישיר מהפרסום בפודקאסט.

יש לי פודקאסט

אז איך אני מרוויח?

מוניטיזציה של הפודקאסט

יצירת אפיק הכנסה משמעותי וייחודי, דרכו ניתן להמשיך ולגדול מבחינה מקצועית, שיווקית ועסקית, תוך חיסכון בהקמת מחלקת מכירות נפרדת ומקסום פוטנציאל הרווחים של הפודקאסט.

התרכזות בהפקת תוכן

השירות שלנו יפנה לכם משאבים ויאפשר לכם להתרכז באופן בלעדי בהפקת תוכן איכותי לפודקאסט, מבלי לעסוק בעצמכם במוניטיזציה, מכירות, שירות לקוחות ופרסום הפודקאסט.

פרסום ומיתוג הפודקאסט

פרסום וחשיפת הפודקאסט בפני קהלים חדשים שצמאים לתוכן איכותי. בנוסף, שידוך בין הפודקאסט למותגים מצליחים ימתג את הפודקאסט וימצב אותו כמוביל וגדול בתחומו.

יש לי מותג

אז מה אני מרוויח?

מעורבות גבוהה והמרות איכותיות

פרסומות בפודקאסט זוכות להאזנה אקטיבית ומעורבות גבוהה מאוד מצד המאזינים, שמעניקים תשומת לב מלאה לכל מילה, ולכן גם מניבות המרות איכותיות ולידים חמים בהרבה מאפיקי פרסום אחרים.

הגעה לקהל יעד איכותי וממוקד

קהל המאזינים בפודקאסט הוא קהל אמיד, איכותי, משכיל ודיגיטלי, ובפרט סטארט-אפיסטים ואנשי הייטק - קהל שקשה מאוד להגיע אליו באופן יעיל יותר מבחינה תקציבית באמצעות אפיקי פרסום אחרים.

מיתוג עוצמתי לאורך זמן

פרסום בלעדי בתוכניות הפודקאסט המושמעות ביותר בישראל, שזוכות למוניטין גבוה בקרב קהל מאזינים גדול ונאמן, ימתג את המוצר או השירות שלכם בדרך ייחודית וימקם אותו בעומק התודעה לתקופה ארוכה.

Podread

מאמרים ששווים לך כסף